其實
一直都不敢相信這是真的
那種感覺很不真實
也許
今天才真正明瞭
她真的離開了
不會回來了
看了很多她的照片
回憶的影片
很不捨
為什麼會是這樣.......
邊看邊哭
說什麼也無法挽回這一切了
天使般的臉龐 天使般的笑容
永遠永遠留存在我心中
祝福她
永遠的天使 許瑋倫


----------------------------------------------------

天使的翅膀

詞:瑋倫眾好友
曲:黃韻玲

每當我仰望這片天空
星星不停閃爍
我總會想起妳 天真的望著我
那些有妳的日子 我們多麼快樂
ANGEL妳美麗的笑容 我願為你守候
唱你最愛的歌 有祝福有寬容
張(展)開自由的翅膀
擁抱希望和遼闊
抬頭仰望 我攤開無力的手掌
藍色的天空 飛舞著 天使的翅膀
我用心傾聽 妳甜美聲音 好想妳
ANGEL妳美麗的容顏 我願為妳守候
唱妳最愛的歌 有祝福有寬容
張(展)開自由的翅膀 擁抱希望和遼闊
抬頭仰望 我攤開無力的手掌
藍色的天空 飛舞著 天使的翅膀
我用心傾聽 妳甜美聲音
跨越穹蒼 飛向遠方
ANGEL隨著幸福微風 旅行整個宇宙
當妳累的時候 別忘記還有我
生命因妳燦爛 花兒有妳才芬芳
展開天使的翅膀
不要害怕 盡情飛 飛向遠方


----------------------------------------------------

Angel


Spend all your time waiting
For that second chance
For a break that would make it okay
There's always one reason
To feel not good enough
And it's hard at the end of the day
I need some distraction
Oh beautiful release
Memory seeps from my veins
Let me be empty
And weightless and maybe
I'll find some peace tonight

In the arms of the angel
Fly away from here
From this dark cold hotel room
And the endlessness that you fear
You are pulled from the wreckage
Of your silent reverie
You're in the arms of the angel
May you find some comfort here

So tired of the straight line
And everywhere you turn
There's vultures and thieves at your back
And the storm keeps on twisting
You keep on building the lie
That you make up for all that you lack
It don't make no difference
Escaping one last time
It's easier to believe in this sweet madness oh
This glorious sadness that brings me to my knees

In the arms of an angel
Fly away from here
From this dark cold hotel room
And the endlessness that you fear
You are pulled from the wreckage
Of your silent reverie
You're in the arms of the angel
May you find some comfort here
You're in the arms of the angel
May you find some comfort here




by眼睛哭到紅腫的寧

arrow
arrow
    全站熱搜

    minniewang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()